Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда - съвет

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
    На диагностиката ми дава цифра 0.45...майсторът ми каза, че това се отнася до ламбда сондата и ако цифрата не се променя по време на работа на мАтора, значи сондата е за смяна....въпросът ми е какво ще стане ако при това положение, тоест "неработеща ламбда сонда", не се смени, ами "белисима" продължи да се кара така?!
    Ами то си има и едни графики.......
    Нищо няма да стане , само дето колата няма да върви и ще ти харчи повече.
    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
    sprint tropheo
    155/1.8
    156/2.0 Selespeed

    Comment


    • #32
      Някой идея как става самостоятелрната смяна?! Да е пробвал сам да оперира?!
      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

      ВАЗ 21079 1990 г.

      Comment


      • #33
        Ако си купиш сондата която е точно за тази кола- става лесно. Тя е със буксата. Вдигаш колата на крик разкачаш кабела на сондата от щипките с които се държи за купето, откачаш конектора в двигателния отсек, отвиваш сондата, сваляш и монтажа по обратния ред.
        Ако обаче вземеш универсална- ще трябва да позапояваш малко жички и после въпросната процедура.
        Естественно ще трябва да почистиш еку-то от грешки, за което вече ти трябва малко техника
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #34
          Здравейте, и аз да се включа...
          Универсалната даже не се и запоява, има си комплектче за снаждане, на винтчета... достатъчно надеждно е...
          Трябва само да се спази общата дължина на кабела - колкото е бил стария, толкова трябва да бъде и новия - за да не се промени съпровлението от кабела

          Comment


          • #35
            Може ли и аз да се включа
            Къде мога да видя какви трябва да са стойностите на Ламбдата за моя кошник ?

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
              Може ли и аз да се включа
              Къде мога да видя какви трябва да са стойностите на Ламбдата за моя кошник ?
              0,500 mv. както при всички. Това е средата, като в движение може да варира от 0 до 0,9 мв. според зависи. На място трбява да държи м/у 0,450 и 0,550 мв. и импусите да са през равни интервали.
              Last edited by oem; d.m.y г., 16:43.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Утре ще я закача да видя какво ще каже
                Благодаря за инфото!

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  0,500 mv. както при всички. Това е средата, като в движение може да варира от 0 до 0,9 мв. според зависи. На място трбява да държи м/у 0,450 и 0,550 мв. и импусите да са през равни интервали.
                  Добре де ами ако на място държи само 0.450 и изобщо не се променя, това значи ли, че е за смяна?! Изобщо как мога да разбера дали е за смяна или не?!
                  ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                  DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                  ВАЗ 21079 1990 г.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                    Добре де ами ако на място държи само 0.450 и изобщо не се променя, това значи ли, че е за смяна?! Изобщо как мога да разбера дали е за смяна или не?!
                    Това с кво го мерихте?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Това с кво го мерихте?
                      Компютъра на Сашо, Лисан.
                      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                      ВАЗ 21079 1990 г.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                        Компютъра на Сашо, Лисан.
                        Мхм. Ми не трябва да седи постояно така.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          Здравейте, и аз да се включа...
                          Универсалната даже не се и запоява, има си комплектче за снаждане, на винтчета... достатъчно надеждно е...
                          Трябва само да се спази общата дължина на кабела - колкото е бил стария, толкова трябва да бъде и новия - за да не се промени съпровлението от кабела
                          Тези комплекти понякога не вършат работа. Не че имам против хубавите жълти муфички но....
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • #43
                            124лв.оригинална на Бош от ЕлитКар в Бургас си я взех не давай на тоя кожодер Кафеджиев кинти за смяната можеш и сам да си я смениш стига да не се е заварила на тръбата успех ти желая !!!
                            АР 156 1.8 ТС 2000г

                            Comment


                            • #44
                              Смяната е лесна - подгряваш я малко колата така, че температурата на тръбата преди катализатора да е около 50 градуса. Това се прави с цел да се отвие без проблем, а не да се заклини и да я строшиш от напъване. Да не забравиш да сложиш от графитната смазка на резбата на новата сонда (ако не е сложено де), че после, когато се наложи да се сваля за нещо или да се сменя ще стане голям екшън. Изобщо не се тормози, че фабрично кабела на оригиналната сонда, която са я поставили в завода е хванат със пластмасови скоби към мотора. Това няма как да го направиш без да разколачиш половината мотор, и даже и по сервизите не го правят и го пускат свободно кабела
                              Успех!
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment


                              • #45
                                аз искам да питам някои знае ли номера на БОШ сондата за 1,4ТС 98г. и цена горе-долу ?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X